якістьНаійність та доступність насосного обладнання залежить від якості його проектування, рівня технічних знань проектувальників та якості складання. Щоб досягти цих цілей, важливо застосовувати систему менеджменту якості, що зачіпають всю виробничу діяльність фірми. Це стосується не тільки нашої роботи, а й наших взаємовідносин із замовниками. Наші продукти та сервіс допомагають нашим клієнтам вище цінувати нашу продукцію. Ми стежимо за думкою наших замовників та використовуємо отримані дані для вдосконалення нашої роботи. У виробничому циклі забезпечення якості починається з контракту, і планомірно здійснюється у межах затвердженої процедури. Наша виробнича система якості відповідає національним та міжнародним стандартам ISO 9001:2000

Забезпечення якості продукції

Вступ

Головними, важливими та впливовими, але не єдиними, факторами конкуренції продукції є ціна та якість. Причому, за умов ринкових відносин зростає роль нецінової конкуренції, коли завоювати споживача можна лише через високу якість. Якість була потрібна і забезпечувалася в усі часи. Якість продукції одна із найважливіших засобів конкурентної боротьби над ринком. Тому підприємство приділяє особливу увагу забезпечення високої якості продукції, встановлюючи контроль на всіх стадіях виробничого процесу, починаючи з контролю якості сировини, матеріалів, що використовується, і закінчуючи визначенням відповідності випущеного продукту технічним характеристикам і параметрам не тільки в ході його випробування, але і в експлуатації. Для складних видів обладнання – з наданням певного гарантійного терміну після встановлення обладнання на підприємстві замовника. Тому управління якістю продукції на підприємстві стало основною частиною виробничого процесу та спрямоване на перевірку якості виробу у процесі його виготовлення.

Поняття якості продукції

Якість – сукупність властивостей продукції, що випускається, що характеризується відповідністю своєму призначенню і вимогам, що пред’являються до неї, а також здатністю задовольняти потребам і запитам споживачів.

Політика підприємства у сфері якості.

Головною метою політики підприємства у сфері якості має бути стабільне забезпечення якості продукції, що відповідає вимогам споживача.

Політика підприємства у сфері якості є першоосновою, з якої починається формування системи якості. Вона є елементом спільної політики підприємства та затверджується керівництвом.

Прийняття рішення щодо формування політики
Керівник підприємства
   
Керівництво проектом системи якості
Головний інженер
   
Формування та напрямок проекту системи якості
Конструктор, відділ ВТК
   
Обговорення проекту системи якості
Нарада керівників служб задіяних у формуванні політики якості
   
Остаточне затвердження проекту керівником підприємства

Система якості

Система якості – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення спільного керівництва якості. Загальне керівництво якістю (адміністративне управління якістю) – ті аспекти загальної функції управління, які визначають політику в галузі якості, мети та відповідальність, а також здійснюють їх за допомогою таких засобів, як планування якості, управління якістю, забезпечення якості та покращення якості, рамках системи якості. Обов’язки із загального керівництва якістю лежать на всіх рівнях управління, але керування ними на підприємстві здійснюється керівником підприємства.

Система якості є невід’ємною частиною загальної системи управління підприємством.

  • 1. Забезпечувати керування якістю на всіх ділянках.
  • 2. Забезпечувати участь в управлінні якістю всіх працівників на підприємстві.
  • 3. Встановлювати відповідальність керівництва.
  • 4. Забезпечувати нерозривність діяльності за якістю та діяльністю щодо зниження витрат.
  • 5. Забезпечувати проведення профілактичних перевірок щодо попередження невідповідностей та дефектів.
  •